آموزش مجازی برق و الکترونیک هنرستان های رفسنجان

در این وبلاگ فایل های آموزشی برق و الکترونیک آپلود خواهد شد.

آموزش مجازی برق و الکترونیک هنرستان های رفسنجان

در این وبلاگ فایل های آموزشی برق و الکترونیک آپلود خواهد شد.

این وبلاگ جهت انجام امور آموزش مجازی رشته برق و الکترونیک در هنرستان های شهرستان رفسنجان است.

بایگانی

مبحث تدریس صفحه 117 کتاب ساخت پروژه سال یازدهم

سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۵۵ ق.ظ

با سلام خدمت هنرجویان گرامی

اکنون که فایل تصویری آموزش این بخش را در واتساپ مشاهده نموده اید. اگر سوالی در این مبحث درسی دارید یعنی تدریس صفحه117 کتاب ساخت پروژه سال یازدهم در نظرات بنویسید تا جواب بدهم و سایر دانش آموزان نیز استفاده کنند. همچنین با  درج نام خود در نظرات حضور و غیاب شما بررسی میگردد.

آدرس دانلود فایل

http://s7.picofile.com/file/8390585676/sakhteprojeh_part1.mp4.html

  • ادیب برشان

نظرات  (۱۶)

دیده شد

پاسخ:
باز هم عجب... نه کاملا مشخصه نه دیده شده و نه دقت کردی
  • علیرضا اکبری
  • مشاهده کردم ومشکلی نیست

    پاسخ:
    بسیار خب
  • علی حاج محمد حسینی
  • ممنون مشاهده شد 

    پاسخ:
    خواهش میکنم

    سلام فایل را مشاهده کردم مشکلی ندارم 

  • ابوالفضل ناصری
  • سلام مشاهده شد مشکلی ندارم

    پاسخ:
    ممنون
  • محمد جواد عرب
  • مشکلی ندارم

    پاسخ:
    بسیار خب
  • عرفان زین الدینی
  • ببخشید کاربرد مدارجمع کننده ها در کجاست؟

    پاسخ:
    در فیلم توضیح دادم... با دقت گوش کنید اگر باز سوالی بود بپرسید.
  • محمد رسولیان
  • سلام من این فیلم رو مشاهده کردم عالی بود و سوالی ندارم 

    پاسخ:
    خواهش میکنم.. ممنون
  • امیرحسین اکبری نسب
  • سلام من فیلم رو مشاهده کردم عالی بود و سوالی ندارم

    پاسخ:
    ممنون
  • محمد جواد اطمینانی
  • سلام من مشاهده نمودم سوالی ندارم

    پاسخ:
    ممنون
  • سینا حسین پور
  • سلام مشکلی نداشتم مرسی

    پاسخ:
    ممنون
  • مبین ناصری
  • سپاس از شما ویدیو دیده شده خیلی عالی بود

    پاسخ:
    این مربوط به سال 11 است نه شما...؟؟؟؟!!!!!
  • محمد رضایی
  •  

    درصورت موازی بودن مقاومتrfفرمول پایدار است

    پاسخ:
    این مقاومت مربوط به مسیر فیدبک است. اگر از موازی بودن منظور خاصی دارید بیشتر توضیح دهید تا پاسخ دهم.
  • محمد رضایی
  • باتشکر فیلم دیده شد مشکلی نبود 

    پاسخ:
    ممنون
  • محمد عارف حسنی نژاد
  • باسلام.وقت بخیر.من فایل را نگاه کردم ومشکلی خداروشکر نداشتم.تشکر از تمام زحماتتان.🙏🙏🙏🙏

    پاسخ:
    خواهش میکنم.
  • رضا تقی زاده
  • سلام مهندس 

    من که رشته ام الکترونیک نیست با دیدن فیلم هاتون بسیار جذب رشته الکترونیک شدم. دستمریزاد

    پاسخ:
    خب خدا رو شکر... حداقل مفید بوده