آموزش مجازی برق و الکترونیک هنرستان های رفسنجان

در این وبلاگ فایل های آموزشی برق و الکترونیک آپلود خواهد شد.

آموزش مجازی برق و الکترونیک هنرستان های رفسنجان

در این وبلاگ فایل های آموزشی برق و الکترونیک آپلود خواهد شد.

این وبلاگ جهت انجام امور آموزش مجازی رشته برق و الکترونیک در هنرستان های شهرستان رفسنجان است.

بایگانی

با سلام

اکنون که فایل تصویری تدریس صفحات 139 تا 142 کتاب لوازم  خانگی را در گروه واتساپ دانلود و مشاهده نموده اید. در صورتی که پیرامون این بخش سوال و نظری دارید در بخش نظرات درج نمایید. 

با تشکر.

  • ادیب برشان

نظرات  (۱۸)

  • وحید خدادادی
  • سلام مشاهده شد ممنون

    پاسخ:
    سپاس
  • حسین سلیمی
  • دیده شد ممنون از زحمات شما

    پاسخ:
    خواهش میکنم...زین پس بیشتر دقت کنید
  • علی معصومی
  • ممنون اقای برشان دیده شد

    پاسخ:
    بسیارخب
  • محمد حسین نیکوکار
  • دیده شد مرسی .

    پاسخ:
    خواهش میکنم

    دیده شد

    پاسخ:
    ممنون

    دیده شد

    پاسخ:
    بسیار خب
  • ابوالفضل بیگانی
  • سلام ممنون فیلم عالی بود

    پاسخ:
    ممنون
  • سید محمد حسینی
  • دیده شد ممنون

    پاسخ:
    خواهش میکنم
  • حامد شریفی
  • تشکر از شما دیده شد 

    پاسخ:
    ممنون
  • سینا حسین پور
  • سلام خدمت اقای برشان من تاحالا نمیدونستم کجا باید نظرمو بدم ولی همه فیلم هارو نگاه کردم و عالی بودند.

    پاسخ:
    این بخش مربوط به شما نیست  برای سال 12 است
  • عرفان زین الدینی
  • سلام ببخشید آقای برشان من تو دوتا ویدئو اول که گذاشتید نتونستم نظر خودمو ثبت کنم ‌ولی فیلم شو نگاه کردم .

    پاسخ:
    اگه هنوز بسته نشده بنویس...در غیر اینصورت غیبت میخورید... بارها این موضوع به شما تذکر داده شده...
  • محمد محمدحسینی
  • سلام مشاهده شد مرسی ممنون 

    پاسخ:
    خواهش میکنم.
  • میرزایی. محراب
  • ممنون دیده شد

    پاسخ:
    خواهش میکنم. سپاس
  • رضا میرزایی
  • سلام مشاهده نمودم عالی بود ممنون 

    پاسخ:
    خواهش میکنم. سپاس
  • مبین ناصری
  • سپاس از شما بسیار ویدیو عالی بود

    پاسخ:
    خواهش میکنم
  • علیرضا امیری
  • سلام مشاهده نمودم هیچ سوالی ندارم ممنون 

    پاسخ:
    ممنون
  • محمد رضا دهقانی
  • با سلام ممنون من ویدیو آموزشی دیدم سوالی هم ندارم ممنون 

     

    پاسخ:
    ممنون
  • محمد رضایی
  • باتشکر فیلم دیده شد 

    پاسخ:
    ممنون.