آموزش مجازی برق و الکترونیک هنرستان های رفسنجان

در این وبلاگ فایل های آموزشی برق و الکترونیک آپلود خواهد شد.

آموزش مجازی برق و الکترونیک هنرستان های رفسنجان

در این وبلاگ فایل های آموزشی برق و الکترونیک آپلود خواهد شد.

این وبلاگ جهت انجام امور آموزش مجازی رشته برق و الکترونیک در هنرستان های شهرستان رفسنجان است.

بایگانی

مبحث تدریس صفحه 131 تا 141 کتاب ساخت پروژه سال یازدهم

پنجشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۸، ۱۱:۵۳ ب.ظ

با سلام

اکنون که فایل تصویری تدریس صفحات 131 تا 141 کتاب ساخت پروژه را در گروه واتساپ دانلود و مشاهده نموده اید. در صورتی که پیرامون این بخش سوال و نظری دارید در بخش نظرات درج نمایید. 

با تشکر.

 

  • ادیب برشان

نظرات  (۱۸)

  • امیرحسین اکبری نسب
  • ویدیو عالی بود .

    ممنون از شما .

    پاسخ:
    خواهش میکنم
  • محمد حسین نیکوکار
  • دیده شد . فقط همین سوال هایی که میدین همین ها تو امتحانم هستن

    پاسخ:
    شما مشخصه نه دیدی و نه دقت کردی... آخه این مطالب برای سال ۱۱ است نه شما... فقط اومدی همینجوری بزنی و بری

    دیده شد

    پاسخ:
    بسیار خب

    دیده شد

    پاسخ:
    چی دیده شد؟؟ این که ماله سال ۱۱ است
  • علی حاج محمد حسینی
  • سلام من این فایل رو دیدم ممنون

    پاسخ:
    خواهش میکنم

    فیلم را مشاهده کردم مشکلی ندارم

    پاسخ:
    بسیار عالی
  • مهدی جعفری
  • مشاهده شد.مشکلی نیست 

    پاسخ:
    ممنون
  • محمد جواد عرب
  • مشکلی ندارم

    پاسخ:
    بسیار خب
  • عرفان زین الدینی
  • سلام من این فایل رو مشاهده کردم ممنون از شما.

    پاسخ:
    خواهش میکنم
  • جواد علی اکبری
  • ممنون از تدریس خوبتان

    پاسخ:
    خواهش میکنم
  • علیرضا اکبری
  • مشکلی ندارم

    پاسخ:
    بسیار خب
  • ابوالفضل ناصری
  • مشاهده شد مشکلی ندارم

    پاسخ:
    بسیار خب
  • محمد رسولیان
  • با عرض سلام و خسته نباشید. من این فایل رو مشاهده کردم و هیچ مشکلی ندارم

    پاسخ:
    بسیار خب
  • محمد جواد اطمینانی
  • سلام مشاهده نمودم سوالی ندارم

    پاسخ:
    ممنون

    سلام من مشاهده کردم مشکلی ندارم

    پاسخ:
    ممنون
  • مبین ناصری
  • سپاس از شما مشکلی ندارم

    پاسخ:
    عزیزم شما سال 12 هستی چرا باید نظر پیرامون سال قبل بدی... معلوم هست چیکار میکنی؟؟ خواهشا بالای هر مبحث رو بخون بعد نظر بده؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!
  • علیرضا امیری
  • سلام مشاهده شد سوالی ندارم ممنون 

    پاسخ:
    ممنون
  • محمد عارف حسنی نژاد
  • باسلام.وقت بخیر.من این فایل را مشاهده کردم و هیچ مشکلی نداشتم.

    پاسخ:
    ممنون