آموزش مجازی برق و الکترونیک هنرستان های رفسنجان

در این وبلاگ فایل های آموزشی برق و الکترونیک آپلود خواهد شد.

آموزش مجازی برق و الکترونیک هنرستان های رفسنجان

در این وبلاگ فایل های آموزشی برق و الکترونیک آپلود خواهد شد.

این وبلاگ جهت انجام امور آموزش مجازی رشته برق و الکترونیک در هنرستان های شهرستان رفسنجان است.

بایگانی

با سلام

اکنون که فایل تصویری تدریس صفحات ۱۲۲ تا ۱۳۱ کتاب ساخت پروژه را در گروه واتساپ دانلود و مشاهده نموده اید. در صورتی که پیرامون این بخش سوال و نظری دارید در بخش نظرات درج نمایید. همچنین با نوشتن نام خود در نظرات حضور و غیاب شما بررسی می گردد.

با تشکر.

  • ادیب برشان

نظرات  (۱۳)

  • امیرحسین اکبری نسب
  • من ویدیو رو مشاهده کردم عالی بود و مشکلی ندارم.

    ممنون از شما.

    پاسخ:
    ممنون

    دیده شد

    پاسخ:
    چی دیده شد این که برای سال ۱۱ بوده
  • علیرضا اکبری
  • مشاهده کردم ومشکلی ندارم

    پاسخ:
    خب ممنون
  • علی حاج محمد حسینی
  • سلام ممنون مشاهده کردم 

    سلام من فایل را مشاهده کردم مشکلی ندارم

    پاسخ:
    بسیار خب
  • ابوالفضل ناصری
  • سلام مشاهده شد مشکلی نیست

    پاسخ:
    بسیار خب
  • مهدی جعفری
  • مشاهده شد.مشکلی نیست 

    پاسخ:
    ممنون
  • محمد جواد عرب
  • .

    پاسخ:
    اوکی
  • عرفان زین الدینی
  • سلام ویدئو را مشاهده کردم ممنون.

    پاسخ:
    بسیار خب
  • محمد رسولیان
  • سلام فایل را مشاهده کردم سوالی ندارم

    پاسخ:
    بسیار خب
  • محمد جواد اطمینانی
  • سلام من مشاهده نمودم سوالی ندارم

    پاسخ:
    ممنون
  • محمد عارف حسنی نژاد
  • باسلام.وقت بخیر.من این فایل را مشاهده کردم و مشکلی نداشتم.

    پاسخ:
    بسیار خب.. ممنون.
  • رضا تقی زاده
  • سلام مهندس .خدا قوت . کم هستند افرادی مثل شما اینقدر دلسوزانه وقت بزارند ... امیدوارم هنرجویان الکترونیک قدر بدانند و حداکثر استفاده رو داشته باشند.

    پاسخ:
    اختیار دارید.... انجام وظیفه است.