آموزش مجازی برق و الکترونیک هنرستان های رفسنجان

در این وبلاگ فایل های آموزشی برق و الکترونیک آپلود خواهد شد.

آموزش مجازی برق و الکترونیک هنرستان های رفسنجان

در این وبلاگ فایل های آموزشی برق و الکترونیک آپلود خواهد شد.

این وبلاگ جهت انجام امور آموزش مجازی رشته برق و الکترونیک در هنرستان های شهرستان رفسنجان است.

بایگانی

با سلام

اکنون که فایل تصویری تدریس صفحات 144 تا 152 کتاب لوازم خانگی را در گروه واتساپ دانلود و مشاهده نموده اید. در صورتی که پیرامون این بخش سوال و نظری دارید در بخش نظرات درج نمایید. همچنین با نوشتن نام خود در نظرات حضور و غیاب شما بررسی می گردد.

با تشکر.

  • ادیب برشان

نظرات  (۲۰)

  • امیر حسین پورزینلی
  • ممنون آقای برشان

    پاسخ:
    خواهش میکنم
  • حسین سلیمی
  • دیده شد ممنون از زحمات شما

    پاسخ:
    خواهش میکنم
  • علی معصومی
  • ممنون اقای برشان دیده شد

    پاسخ:
    خواهش میکنم
  • محمد حسین نیکوکار
  • دیده شد ممنون از زحماتی که برامون میکشید.

    پاسخ:
    خواهش میکنم

    دیده شد

    پاسخ:
    بسیار خب
  • محمد رضایی
  • دیده شد ممنون

    پاسخ:
    سپاس
  • ابوالفضل بیگانی
  • سلام فیلم خوب بود ممنون از زحماتتون 

    پاسخ:
    خواهش میکنم
  • سید محمد حسینی
  • دیده شد ممنون

    پاسخ:
    خواهش میکنم
  • وحید خدادادی
  • تشکر از  زحمات شما

    پاسخ:
    خواهش میکنم

    مشاهده شد. ممنون

    پاسخ:
    خواهش میکنم
  • محمد رضا دهقانی
  • سلام من صفحه 143درست نفهمیدم سوال داره یا نه

    پاسخ:
    اگه تاکید نکردم... خیر
  • حامد شریفی
  • ممنون از تدریستون 

    پاسخ:
    خواهش میکنم
  • مبین ناصری
  • دیده شد تشکر

    پاسخ:
    ممنون

    دیده شد

    پاسخ:
    ممنون
  • محمد جواد عرب
  • سلام.اگر در ویدئو بر روی دفتر‌یا برگه اموزش بدین بهتره تا با کامپیوتر

    پاسخ:
    این امر مکان پذیر نیست چون حجم فایل ها بسیار بالا میره... و اینکه از طریق کامپیوتر بر روی فایل pdf به شما درس داده میشه.. که کاملا مطابق با کلاسه...
  • عرفان زین الدینی
  • سلام خسته نباشید مشاهده کردم مشکلی نداشتم .

    ممنون 

    پاسخ:
    ممنون
  • وحید خدادادی
  • سلام خسته نباشید 

    مشاهده کردم عالی بود

    پاسخ:
    ممنون
  • محمد محمدحسینی
  • سلام ینده مطالعه کردم و مشکلی نداشتم 

    پاسخ:
    بسیار خب
  • علیرضا امیری
  • با عرض سلام خسته نباشید 

    پودمان های قبلی هارو امتحان انهارو چه موقع میگیرین اطلاع رسانی کنین ممنون میشم با تشکر 

    پاسخ:
    فعلا برای پودمان های قبل برنامه نداریم. اولویت با پودمان سوم است.
  • رضا میرزایی
  • سلام خسته نباشید خواستم بپرسم به غیر از سوالاتی که گفتید سوالی هست. اگر امکانش هست یک هفته زودتر تاریخ امتحان رو بگید تا آمادگی لازم را داشته باشیم. 

    پاسخ:
    نه سوال خاصی نیست.. فقط اینکه محل سوال را برای شما مشخص کرده ام.. ممکنه از اون قسمت که مد نظر سوال هست چندیدن نوع سوال طراحی بشه... مثلا 4 گزینه ای ... جاخالی و  غیره... و اینکه اشکال کتاب و انگلیسی مواردی که تاکید کردم نیز اهمیت دارند.