آموزش مجازی برق و الکترونیک هنرستان های رفسنجان

در این وبلاگ فایل های آموزشی برق و الکترونیک آپلود خواهد شد.

آموزش مجازی برق و الکترونیک هنرستان های رفسنجان

در این وبلاگ فایل های آموزشی برق و الکترونیک آپلود خواهد شد.

این وبلاگ جهت انجام امور آموزش مجازی رشته برق و الکترونیک در هنرستان های شهرستان رفسنجان است.

بایگانی

مبحث تدریس صفحه 118 کتاب ساخت پروژه سال یازدهم

سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۸، ۱۲:۴۲ ب.ظ

با سلام خدمت هنرجویان گرامی

اکنون که فایل تصویری آموزش این بخش را در واتساپ مشاهده نموده اید. اگر سوالی در این مبحث درسی دارید یعنی تدریس صفحه118 کتاب ساخت پروژه سال یازدهم در نظرات بنویسید. تا جواب بدهم و سایر دانش آموزان نیز استفاده کنند. همچنین حتما نام خود را در نظرات بنویسید تا حضور و غیاب شما بررسی گردد.

 

آدرس دانلود فایل

http://s7.picofile.com/file/8391094200/sakhtprojeh_part2.mp4.html

  • ادیب برشان

نظرات  (۱۲)

دیده شد

پاسخ:
مشخصه نه دیده شده و نه دقت کردی... این مبحث برای سال۱۱ است
  • علیرضا اکبری
  • مشاهده کردم ومشکلی ندارم

    پاسخ:
    بسیارخب
  • علی حاج محمد حسینی
  • ممنون مشاهده شد

    سلام فایل را دیدم مشکلی ندارم

    پاسخ:
    ممنون
  • مهدی جعفری
  • مشاهده شد.مشکلی نیست 

    پاسخ:
    ممنون
  • محمد جواد عرب
  • مشکلی ندارم

    پاسخ:
    بسیار خب
  • عرفان زین الدینی
  • سلام فیلم را مشاهده کردم و مشکلی ندارم ممنون.

     

    پاسخ:
    ممنون
  • محمد رسولیان
  • سلام مشکلی ندارم ویدیو عالی بود

    پاسخ:
    خواهش میکنم
  • امیرحسین اکبری نسب
  • سلام من مشکلی ندارم ویدیو عالی بود . 

    مرسی.

    پاسخ:
    خواهش میکنم
  • محمد جواد اطمینانی
  • سلام من مشاهده نمودم سوالی ندارم

    پاسخ:
    ممنون
  • محمد عارف حسنی نژاد
  • باسلام.وقت بخیر.من این فایل را نگاه کردم و مشکلی نداشتم.

    پاسخ:
    بسیار خب.. ممنون.
  • رضا تقی زاده
  • مهندس جان اگر بشه از طریق همین وبلاگ آمار حاضرین وفعالین رو در آورد بعدا میشه بابت پیگیری های درسی شون از آقای عابدی بخواهیم تو نمره انضباط شون هم تاثیر بذاره...

    پاسخ:
    بله حتما .... به دانش آموزان این موضوع گوشزد شده است.