آموزش مجازی برق و الکترونیک هنرستان های رفسنجان

در این وبلاگ فایل های آموزشی برق و الکترونیک آپلود خواهد شد.

آموزش مجازی برق و الکترونیک هنرستان های رفسنجان

در این وبلاگ فایل های آموزشی برق و الکترونیک آپلود خواهد شد.

این وبلاگ جهت انجام امور آموزش مجازی رشته برق و الکترونیک در هنرستان های شهرستان رفسنجان است.

بایگانی

تدریس صفحه 119 تا 122 کتاب ساخت پروژه سال یازدهم

سه شنبه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۸، ۰۱:۱۵ ب.ظ

با سلام خدمت هنرجویان گرامی

اکنون که فایل تصویری آموزش این بخش را در واتساپ مشاهده نموده اید. اگر سوالی در این مبحث درسی دارید یعنی تدریس صفحه119 تا 122 کتاب ساخت پروژه سال یازدهم در نظرات بنویسید. تا جواب بدهم و سایر دانش آموزان نیز استفاده کنند. در نظرات نام خود را بنویسید تا حضور و غیاب شما بررسی گردد.

  • ادیب برشان

نظرات  (۱۲)

  • امیرحسین اکبری نسب
  • من ویدیو رو مشاهده کردم عالی بود ممنون

    پاسخ:
    سپاس

    دیده شد

    پاسخ:
    عجب..
  • علیرضا اکبری
  • مشاهده کردم ومشکلی ندارم

    پاسخ:
    عالی
  • علی حاج محمد حسینی
  • سلام ممنون برای وقت دوباره ای که دادین مشاهده کردم سوالی ندارم

    پاسخ:
    ممنون

    سلام فایل را مشاهده کردم مشکلی ندارم

  • ابوالفضل ناصری
  • سلام مشکلی نیست

    پاسخ:
    ممنون
  • مهدی جعفری
  • مشاهده شد.مشکلی نیست 

  • عرفان زین الدینی
  • خیلی ممنون مشکلی ندارم.

    پاسخ:
    بسیار خب
  • محمد رسولیان
  • سلام مشاهده کردم سوالی ندارم

    پاسخ:
    ممنون
  • محمد جواد اطمینانی
  • سلام من مشاهده نمودم سوالی ندارم

  • محمد عارف حسنی نژاد
  • باسلام.وقت بخیر.من این فایل را نگاه کردم ومشکلی نداشتم.

    پاسخ:
    ممنون
  • رضا تقی زاده
  • خدا قوت...